SPORTSKI MENADŽMENT I KOMERCIJALIZACIJA U SPORTU
DOI:
https://doi.org/10.46793/ManagSport.16DJKljučne reči:
sport, menadžment u sportu, komercijalizacija u sportu, unutrašnja bezbednost, oblici ugrožavanja unutrašnje bezbednostiApstrakt
U ovom radu predstavljeno je pojmovno određenje menadžmenta u sportu, uz istraživanje njegove praktične primene. Primena menadžmenta u sportu može se predstaviti kao uspešno vođenje ideje ka ostvarenju cilja. Pored toga, u radu se analizira sportski menadžment u kontekstu komercijalizacije sporta, a sagledavaju se i paralele između poslovnog sektora uopšte i moralne odgovornosti poslovanja prema sportu. Predmet ovog rada se odnosi na fenomen komercijalizacije u sportu. Posebna pažnja posvećena je klasifikaciji bezbednosti, sa detaljnim razgraničenjem različitih vrsta bezbednosti i naglaskom na unutrašnju bezbednost. U tom kontekstu, razmatraju se oblici ugrožavanja unutrašnje bezbednosti u sportu. Osnovni cilj ovog rada je da istakne značaj komercijalizacije u sportu, kao i da produbi razumevanje ove teme kroz ispitivanje uloge moralne odgovornosti poslovnog sektora prema sportu.